Informatyka - zrozum i zaprogramuj komputer została stworzona w oparciu o program studiów inżynierskich. Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość żadnych zagadnień informatycznych - startujemy od prostych zadań i krok po kroku poznajemy fundamenty nauk komputerowych. Kluczem do sukcesu jest zapał i rzetelna praca.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3Zsv3gRDcn5adaIWq_bWD0QAon4nl60SC1UQelQGrC0e7BJ1J5KZoq-Uh8yervM1oHfmwFSUeuyiKcGJkpMuRMSk5mVA_te4ygEzgokWzbQOy5-fz1Yrcu-eil_iwd41PgbzJb5Sd7OU/s320/okladka.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFytqSCDGZyp0_6CVkrC9Gdvaq2jDukO4r1i_20lUPJB2qeNXUysq30ZxHmhu2V4Sf9pudet25snKhhyEQKsCc1gGndwcwfDGjrUTV-RQ73ddZkE-fUpcHvMnZtYFuVv_yLUKaCVqmRlk/s1600/50px-Steam_icon_logo.svg.png)
Program przeznaczony jest dla młodzieży powyżej 10 roku życia. Polecamy go zwłaszcza początkującym programistom, licealistom pragnącym studiować informatykę (równiez tym, którzy zaczynają studia i chcą opanować podstawy materiału przed wykładami) oraz osobom podnoszącym kwalifikacje zawodowe.
To jedyny kompleksowy program do nauki informatyki na rynku!
- Tysiące polskich programistów zaczynało edukację z Informatyką.
- Używany w setkach polskich szkół.
- Uczy podstaw, dzięki którym znacznie łatwiej i szybciej poznaje się nowe zagadnienia informatyczne.
LEKCJE
![]() |
W pierwszej lekcji użytkownik określa prawdziwość zdań i na ich przykładzie poznaje podstawowe operacje logiczne. |
![]() |
Następnie wykorzystuje nabytą wcześniej wiedzę do obsługi maszyny, sterowanej bramkami elektronicznymi. |
![]() |
W kolejnej lekcji poznajemy bardziej złożone układy scalone. |
![]() |
Posiadłszy podstawową wiedzę o elementarnych układach cyfrowych, przychodzi czas na liczby dwójkowe. Dzięki tej lekcji zamiana liczb dziesiętnych na binarne i na odwrót nie sprawi żadnych problemów. |
![]() |
Z solidną podbudową teoretyczną przystępujemy do pisania pierwszych programów - sterujemy zapalaniem lampek w maszynie. |
![]() |
To pierwsza trudna, złożona lekcja: piszemy programy asemblerowe w języku maszynowym. Zobaczymy jak procesor wykonuje rozkazy, jak trzymane są dane w pamięci, poznamy podstawowe instrukcje procesora. |
![]() |
W języku C napiszemy proste programy liczące oraz zobaczymy, jak programy wysokiego poziomu tłumaczone są na język instrukcji procesora. |
![]() |
W tej lekcji będziemy programować robota, który musi przemierzać planszę usianą pułapkami. |
![]() |
Lekcja poglądowa na temat pracy urządzeń peryferyjnych. |
![]() |
W ostatniej lekcji poznajemy system operacyjny Linux. Do wykonania mamy kilkadziesiąt zadań, pogrupowanych w sekcje tematyczne. |